  • 1. Data: 2006-04-24 15:13:52
    Temat: wymeldownie
    Od: marek bartkowiak <s...@p...onet.pl>

    rozwiodlem sie z zona podczas maluzenstwa mieszkalismy u jej rodziców po
    rozwodzie wyprowadzilem nie mieszkam tam od stycznia wynajmuje pokoj czy
    tesciowa moza sama mnie wymeldowac

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-04-24 15:19:44
    Temat: Re: wymeldownie
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    marek bartkowiak napisał(a):
    > rozwiodlem sie z zona podczas maluzenstwa mieszkalismy u jej rodziców po
    > rozwodzie wyprowadzilem nie mieszkam tam od stycznia wynajmuje pokoj czy
    > tesciowa moza sama mnie wymeldowac

    sama nie, powodując wszczęcie postępowania i wydanie decyzji - tak

    KG

  • 3. Data: 2006-04-24 15:26:42
    Od: marek bartkowiak <s...@p...onet.pl>

    co znaczy ze musialaby wszczac postepowanie i jak to sie odbywa i czy moze
    wygraC

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2006-04-24 15:39:39
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    marek bartkowiak napisał(a):
    > co znaczy ze musialaby wszczac postepowanie i jak to sie odbywa i czy moze
    > wygraC

    złożyć wniosek w urzędzie, ten sprawdzi czy mieszkasz i jeśli stwierdzi,
    że nie - wyda decyzję o wymeldowaniu

    KG

  • 5. Data: 2006-04-24 15:40:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    marek bartkowiak wrote:
    > co znaczy ze musialaby wszczac postepowanie i jak to sie odbywa i czy moze
    > wygraC

    "Wygrać"?

    ROTFL

    Postępowanie ma tylko na celu stwierdzenie stanu faktycznego. Mieszkasz
    - nie wymeldują. Nie mieszkasz - wymeldują.

  • 6. Data: 2006-04-24 21:13:26
    Od: "A. Konopka" <t...@g...pl>

    Użytkownik marek bartkowiak napisał:

    > co znaczy ze musialaby wszczac postepowanie i jak to sie odbywa i czy moze
    > wygraC

    Zdaje się, że wystarczy, aby znalazła swiadków, którzy potwierdzą, ze
    nie mieszkasz tam od trzech miesięcy i po sprawie.