  • Data: 2017-09-07 10:12:31
    Temat: Re: wytoczenie auta
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Przy samoobronie koniecznej?
    IMHO można rozebrać na śrubki (i mieć dobrą kancelarię za sobą ;)) przenieść obok.

    Wyholowałem kiedyś takiego jednego ze swojego miejsca (zima była, to było ślisko ;)),
    później rzucał sie na policji, że ma uszkodzone to owo i siamto.
    Nawet podjechali po mnie, dawno jak jeszcze Octavie mieli, ciasno w tych radiolach z
    tyłu ;-))
    Przywołałem samoobronę, głównie pytali, czy miejsce (najmowałem za umową najmu) było
    oznaczone (no było tabliczką z numerem, zima była), a skoro piszę to jeszcze żyję.

    Drugi raz bym nie wyholowywał głównie z oszczędności własnego auta, bo chyba odbiło
    się to na skrzyni (niekoniecznie to, ale to mogła być jakaś przyczyna).

    -----
    > i jeszcze kwestia np ewentualnego przeskoczenia rozrządu jak stoi na biegu, wtedy
    pojawią się koszta dla wypychającego