  • Data: 2017-09-07 21:59:27
    Temat: Re: wytoczenie auta
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.09.2017 o 21:34, RadoslawF pisze:

    > Poszukaj w instrukcji do współczesnego samochodu najlepiej 16 zaworowego
    > czy można go odpalać na pych lub na zaciąg.

    No mam 16 zaowrowe i hamuje silnikiem - czym to się różni od odpalania
    na pych. Na pych też odpalałem ze dwa razy.

    Tak na poważnie - co za różnicę rozrządowi robi czy silnik jest
    napędzany od dupy strony rozrusznikiem, na pych, hamowaniem silnikiem
    czy pchaniem po parkingu?

    A co do instrukcji - w każdej jest mnóstwo głupot napisanych. Choćby w
    instrukcji od praktycznie każdego kasku rowerowego, że noszenie go po
    zakończeniu jazdy rowerem grozi śmiercią:)

    Shrek