  • Data: 2017-09-07 17:52:45
    Temat: Re: wytoczenie auta
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.09.2017 o 13:57, Adam Wysocki pisze:

    > Tyle, że KK powoduje eskalację przemocy. W końcu wiadomo, gdzie stoi
    > samochód tego, kto nakleił KK.

    Toż o tym pisałem. Wadą w zasadzie każdego rozwiązania jest w takim
    przypaku eskalacja "przemocy".

    > Przyklejali Ci KK jak parkowałeś na legalnym miejscu? To co to było za
    > miejsce?

    Wspólnotowy parking będący częścią nieruchomości wspólnej, Na tym
    parkingu były wyznaczone miejsca, do których deweloper sprzedał "prawo
    do wyłącznego korzystania". Istotne
    jest to, że garaż jako całość stanowił nieruchomość wspólną i wszyscy
    ponosili na niego solidarnie opłaty, natomiast prawo do wyłacznego
    korzystania dotyczyło konkrtetnych miejsc.

    Motocykl jak wiadomo nie wymaga 12 metrów, żeby go zaparkować, ale jeden
    z członków zarządu twierdził, ze parking jest wspólny i płacić mają
    wszyscy, ale korzystać mogą tylko "posiadający" miejsca, bo miejsca to
    towar rzadki i podlega ochronie. Twierdził też że najlepszym dowodem
    jest to, że ktoś mi kutasy nakleja... z tym że to był on;)

    Shrek