  • Data: 2017-09-07 21:56:40
    Temat: Re: wytoczenie auta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-09-17 o 21:33, cef pisze:

    > A tabliczki informujące, że w tym miejscu schodzi powietrze już nie
    > pomagają?
    > Ja jak taką zobaczyłem kiedyś, to nie parkowałem :-)

    Wiesz, zawsze można po twarzy dostać od właściciela uciekającego
    powietrza. Generalnie w mojej ocenie wszelkie pomysły pozaprawne
    prowadzą do eskalacji konfliktu, bo przecież wiadomo, kto się pieniaczy
    - właściciel miejsca. Będziesz potem pilnował samochodu, by i Tobie
    powietrze ie uciekło albo przypadkowemu przechodniowi śrubokręt
    wystający z kieszeni nie omskną się na Twoja karoserię? Znam z
    doświadczenia zawodowego takie sytuacje, że podobne praktyki prowadziły
    do sytuacji bez wyjścia, bo już było to nie do ogarnięcia.