  • Data: 2003-06-10 23:02:56
    Temat: Re: wysokosc alimentow
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A serio: za co kupuje chleb ????? i gdzie mieszka ?

    Może np: utrzymuje go pomoc społeczna.

    > A z wlasnej woli wg powyzszego nie laska ?

    Nie rozumiem?? Z własnej woli ma płacić alimenty?
    Oczywiscie że by chciał ale go na to nie stać.

    > Czy ten Twoj znajomy naprawde jest najwieksza oferma na swiecie ?

    Nigdzie nie pisałem o "moim znajomym"

    A co do ofermy to jak wiadomo na świecie żyją różni ludzie , jedni kończą
    studia i zostaja prezesami dużych firm zarabiajac po 50k zł , a inny ledwo
    konczą podstawówkę...

    Nie rozumiem czasami drapieżnego nastawienia sądów aby zniszczyć komuś życie
    i to nie prawo jest złe , jest w końcu przepis który mówi że alimenty nie
    mogą przekroczyć 3/5 zarobków zobowiązanego , jeśli nie ma zarobów to nie ma
    alimentów ... przynajmniej tak powinno być.

    Rozumiem że chodzi o dobro dzieci , ale co z dobrem ojca , ma zostać
    niewolnikiem?

    Pozdr.