  • Data: 2003-06-10 23:25:21
    Temat: Re: wysokosc alimentow
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Feanor" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bc5o4e$o2e$1@news.onet.pl...

    > Może np: utrzymuje go pomoc społeczna.

    Ok, zamierza tak do konca zycia ?
    ja juz wolalbym polozyc sie pod plotem itd

    > Nie rozumiem?? Z własnej woli ma płacić alimenty?

    Jasne, tak najlepiej - brak kosztow komornika
    Alimenty mozna placic nawet bez wyroku sadowego
    bo to obowiazek ustawowy i wyroku nie musi byc
    zeby mowic o alimentach.

    > Oczywiscie że by chciał ale go na to nie stać.

    Co robi aby bylo go stac ?

    > Nigdzie nie pisałem o "moim znajomym"

    Fakt, dopowiedzialem to sobie ale to bez znaczenia kto to konkretnie jest
    mozesz to byc nawet Ty ale w takim wypadku mam pewnien argument
    w reku :>

    > A co do ofermy to jak wiadomo na świecie żyją różni ludzie , jedni kończą
    > studia i zostaja prezesami dużych firm zarabiajac po 50k zł , a inny ledwo
    > konczą podstawówkę...

    Sa ludzie co koncza studia i korzystaja z pomocy spolecznej bo nie maja
    pracy,
    sa i tacy co podstawowce maja 3 merce klasy s.

    > Nie rozumiem czasami drapieżnego nastawienia sądów aby zniszczyć komuś
    życie
    > i to nie prawo jest złe , jest w końcu przepis który mówi że alimenty nie
    > mogą przekroczyć 3/5 zarobków zobowiązanego , jeśli nie ma zarobów to nie
    ma
    > alimentów ... przynajmniej tak powinno być.

    A ja rozumiem dbanie o interes bezbronnych dzieci !!!

    > Rozumiem że chodzi o dobro dzieci , ale co z dobrem ojca , ma zostać
    > niewolnikiem?

    Cooo ??? Niewolnikiem bo odpowiada za wlasne czyny ???
    Pobrano mu nasienie jak spal ?
    Czy to byl moze gwalt ???

    Powiem dosadnie:

    robi sie dzieci to sie placi