  • Data: 2003-06-10 22:49:54
    Temat: Re: wysokosc alimentow
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Feanor" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bc5mnr$lns$1@news.onet.pl...
    > Rozumiem że to tez ironia:)?

    Moze troche tak

    A serio: za co kupuje chleb ????? i gdzie mieszka ?

    > Ale to nie usprawiedliwia przyznania alimentów .

    A z wlasnej woli wg powyzszego nie laska ?

    > Zresztą alimenty nie mogą doprowadzać do niedostatku osoby , która ma je
    > płacić.

    Czy ten Twoj znajomy naprawde jest najwieksza oferma na swiecie ?

    Tomek

    PS
    Ja mam 2,5 letniego syna, zone na urlopie wychowawczym,
    studiuje dziennie 350 km od miejsca stalego zmieszkania (zona i syn),
    pieniedzy w zasadzie od rodzicow nie otrymuje (ok 50 do gora 100
    pln na miesiac) od tescow w zasadzie tez nie (tu nie wiem ile to moze
    byc na miesiac bo to sa jakies podarunki w naturze i na rece mojej zony) i
    jestem w stanie "nie zmuszac" mojej zony do zawracania glowy
    sadowi w kwesti mojego obowiazku alimetacyjnego wzgledem
    naszego syna.
    Jak sie chce to sie da, trzeba tez umiec/chciec kozystac z pomocy
    i mozliwosci jakie stwarza rzeczywistosc