  • Data: 2003-06-11 22:27:56
    Temat: Odp: wysokosc alimentow
    Od: "Sandra" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Feanor <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bc5o4e$o2e$...@n...onet.pl...
    > Nie rozumiem czasami drapieżnego

    drapieżnego?

    nastawienia sądów aby zniszczyć komuś życie

    a ja nie rozumiem nastawienia drapieżnego tatusia ,który płodzi dzieci
    wiedząc ,że nie jest wstanie ich utrzymać ?

    > i to nie prawo jest złe , jest w końcu przepis który mówi że alimenty nie
    > mogą przekroczyć 3/5 zarobków zobowiązanego , jeśli nie ma zarobów to nie
    ma
    > alimentów ... przynajmniej tak powinno być.

    i możliwości zarobkowych art.135 k.r.o cyt. nalezy cały art.,ostatnio
    słyszałam ,że jeden tatus nie może dać dziecku utrzymania bo niżej niż
    stanowiska prezesa nie zejdzie a tym samym nie ma dla niego posady i co ty
    na to?

    > Rozumiem że chodzi o dobro dzieci , ale co z dobrem ojca , ma zostać
    > niewolnikiem?

    nie... może postarać się o jeszcze jedno jest przecież tylko człowiekiem i
    ma potrzeby ...

    Sandra