    From: "Strzyga" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wysokosc alimentow
    Date: Tue, 10 Jun 2003 13:47:20 +0200

    | wychować i utrzymać jak najbardziej, tylko w przedstawionej sytuacji
    dziecko
    | wychowuje bezrobotna matka, żyjąca jeszcze na utrzymaniu jakiegoś
    | przyjaciela, przecież w tej konkretnej sytuacji opieka nad dzieckiem
    powinna
    | być przyznana ojcu (jego stać na jego wychowanie i utrzymanie) ale
    niestety
    | prawo w polsce jest tak skonstruowane jak jest

    Nie znamy opinii z drugiej strony, tz. żony, a po drugie nie wiemy czy
    ojciec chce się podjąć wychowywania. Nic takiego nie pisze.

    | p.s. tylko nie próbuj mi wciskac że to matka tylko potrafi wychowywać
    | dzieci,

    Ojcowie tak samo potrafią wychowywać dzieci, szczególnie starsze. Ale
    pytanie czy chcą? Czy chcą po nocach nie spać, w dzień siedzieć przy dziecku
    z lekcjami, chodzić po lekarzach, brać zwolnienie z pracy, prać, gotować
    itp. Może jednostki chcą, ale to tylko jednostki, przecież wygodniej odpalić
    pewną sumę albo i nie, miesięcznie i mieć spokój, i więcej czasu dla siebie.
    Pozdrawiam Teresa