  • 1. Data: 2007-02-06 18:22:20
    Temat: wyrok w sprawie aukcji na ALLEGRO
    Od: akala <a...@a...com>

    ttp://wiadomosci.onet.pl/1480638,11,item.html

    myślę ,że wielu dowcipnisiów następnym razem się zastanowi ,nim zrobi taki
    dowcip

    akala

  • 2. Data: 2007-02-06 18:32:51
    Temat: Re: wyrok w sprawie aukcji na ALLEGRO
    Od: "UE" <l...@w...pl>

    > myślę ,że wielu dowcipnisiów następnym razem się zastanowi ,nim zrobi taki
    > dowcip

    A ja mam też ciekawy przypadek - kupiłem samochód Audi a6 za 47,50 zł na
    allegro poprzez Kup Teraz, a sprzedający wymiguje się od sprzedazy ;-)
    I co teraz zrobić?

    --
    Pozd. Karol
    nr aukcji 163718958

  • 3. Data: 2007-02-06 18:57:04
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 06-02-2007 o 19:32:51 UE <l...@w...pl> napisał(a):

    > A ja mam te? ciekawy przypadek - kupi?em samochód Audi a6 za 47,50 z? na
    > allegro poprzez Kup Teraz, a sprzedaj?cy wymiguje si? od sprzedazy ;-)
    > I co teraz zrobiae?

    > nr aukcji 163718958

    Najlepiej - to samo. Tzn. zaczac od dogadania sie ze sprzedawca. Moze
    faktycznie chce sprzedac go za mniej niz 50zl :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 4. Data: 2007-02-06 18:58:00
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 6 Feb 2007 19:32:51 +0100, UE napisał(a):

    > A ja mam też ciekawy przypadek - kupiłem samochód Audi a6 za 47,50 zł na
    > allegro poprzez Kup Teraz, a sprzedający wymiguje się od sprzedazy ;-)
    > I co teraz zrobić?

    Nic.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2007-02-06 19:06:48
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    scream wrote:

    > Nic.

    Eee, ja bym mu linka pokazal tego co powyzej i postaral sie przekonac,
    ze wlasnie sprzedal swoj samochod w majestacie prawa.

    --
    <><> Rządzi nami jednoręki bandyta <><>

  • 6. Data: 2007-02-06 19:30:43
    Od: "Artur Gazda" <a...@n...pl>

    A ja mam panowie rowniez taki przypadek, z malą róznicą, kupujący
    wylicytował moje auto i wygrał aukcję, podbijał cenę 3 krotnie, takzę
    swadomy był zakupu, wszystkich ofert kupna nie było wiele bo tylko 7, po
    wylicytowaniu zrezygnował z zakupu, nawet otrzymałem negatywa od tego
    gościa, i co ja mam zrobić?

  • 7. Data: 2007-02-06 19:36:29
    Od: bojster <b...@u...net>

    On Tuesday 06 of February 2007 20:30, Artur Gazda wrote:

> [...]
    > swadomy był zakupu, wszystkich ofert kupna nie było wiele bo tylko 7, po
    > wylicytowaniu zrezygnował z zakupu, nawet otrzymałem negatywa od tego

    O ile się nie mylę, kupujący (w odróżnieniu od sprzedającego) może odstąpić
    od umowy, ma na to kilka (nie pamiętam ile) dni od daty transakcji.
    W twoim przypadku może więc zadziałać jedynie regulamin allegro, prawo
    raczej nic do tego nie ma.

  • 8. Data: 2007-02-06 19:44:50
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Tue, 06 Feb 2007 20:36:29 +0100, bojster napisał(a):

> [...]
    > od umowy, ma na to kilka (nie pamiętam ile) dni od daty transakcji.
    > W twoim przypadku może więc zadziałać jedynie regulamin allegro, prawo

    no nie jestem tego tak pewny ,to jest licytacja a nie zakup w sklepie.
    Wychodząc z takiego założenia można sobie wyobrazić sytuację , że jakiś
    dowcipniś każdą licytację uwali w ten sposób.

    akala

  • 9. Data: 2007-02-06 19:53:08
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    bojster napisał(a):
> [...]
    > od umowy, ma na to kilka (nie pamiętam ile) dni od daty transakcji.
    > W twoim przypadku może więc zadziałać jedynie regulamin allegro, prawo
    Przepis ten nie dotyczy licytacji
    --
    badzio

  • 10. Data: 2007-02-06 20:13:07
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "akala" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    > ttp://wiadomosci.onet.pl/1480638,11,item.html
    >
    > myślę ,że wielu dowcipnisiów następnym razem się zastanowi ,nim zrobi taki
    > dowcip

    firmy mają lepiej :-)

    polecam art 12 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw
    konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
    niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.)