  • 1. Data: 2006-10-13 12:38:48
    Temat: wyprowadzka a neozdrada
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    OK, wiadomo, że umowa na normalny telefon w tym momencie automagicznie
    się rozwiązuje. Czy neozdradę obejmują takie same przepisy?

    Znajoma się przeprowadza, telekomuna nie chce jej przenieść neozdrady w
    nowe miejsce (nawet się nie tłumaczą warunkami technicznymi, tylko "nie
    bo nie") natomiast żąda "opłaty karnej" za wcześniejsze rozwiązanie umowy.

  • 2. Data: 2006-10-13 12:45:53
    Temat: Re: wyprowadzka a neozdrada
    Od: m...@g...com

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > bo nie") natomiast żąda "opłaty karnej" za wcześniejsze rozwiązanie umowy.

    Wg. mnie niesłusznie żąda. Umowa po prostu wygasa.

    Swoją drogą, dziwne z tym przeniesieniem neostrady. Kiedy przenosiłem się do
    innego miasta wręcz nachalnie mnie namawiali żeby neostradę przenieść ze
    sobą: w sensie rezygnacji z neostrady w starym miejscu, przeniesienia linii
    (to można), zamówienia neostrady w nowym miejscu. W takim przypadku miała
    być podobno traktowana jak ciągle ta sama neostrada.

    p. m.

  • 3. Data: 2006-10-13 12:47:17
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 13 paź o godzinie 14:38, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > bo nie") natomiast żąda "opłaty karnej" za wcześniejsze rozwiązanie umowy.

    http://www.tp.pl/b/binaries/PL/neostrada_tp_regulami
    n_365109382.pdf
    Par 16 - automagicznie sie rozwiaazała - pozniej poszukam zapisu ktory nie
    obarcza cie do zapłąty uzyskanego rabatu z tytulu wczesniejego
    wyupowiedzenia umowy

    --
    Herbi
    13-10-2006 14:47:15

  • 4. Data: 2006-10-13 16:04:54
    Od: "m." <m...@W...pl>

    wiadomości news:ovd404-pck.ln1@ncc1701.lechistan.com...
> [...]
    > bo nie") natomiast żąda "opłaty karnej" za wcześniejsze rozwiązanie umowy.

    Ale kto rozwiązuje umowę ona? Nie, ona chce "neosracza". To ich problem że
    nie przenoszą. Pisemko z dyspozycją o przeniesieniu z adresu X na Y z a w
    razie niewykonania przeniesienia po prostu nie płacić za usługę, której nie
    ma. Z tego co pamiętam to "neosracza" zamawia się na czas oznaczony i
    nieoznaczony i nie ma w umowie nic o zobowiązaniu do nie zmieniania
    lokalizacji.

    m. (po rozwiązaniu firmowego "neosracza" bo nie mogli go przenieść, ponoć z
    powodu warunków technicznych)

  • 5. Data: 2006-10-16 08:54:17
    Temat: Re: wyprowadzka
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Automatycznie, to znaczy jak?
    JaC

  • 6. Data: 2006-10-16 09:40:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    666 wrote:
    > Automatycznie, to znaczy jak?

    Z mocy prawa - trzeba tylko dostawcę usług powiadomić.