  • 1. Data: 2006-10-13 08:32:06
    Temat: Wyciekajace dane osobowe z NASK
    Od: "SEK" <p...@g...pl>

    Mam kupiona domene internetowa w NASK.
    Domena jest zainteresowana na mnie jako os. fizyczna (podczas rejestracji
    nie zgodzilem sie na upublicznienie moich danych).
    Wczoraj juz 3 raz dostalem na prywatny adres (wczesniej byly to telefony)
    zapytanie dot. domeny.
    Jak to zatrzymac?

    Tzn. wg. prawa moje dane osobowe winny byc chronione przez NASK.
    A z tego wynika, ze z NASKU moje pelne dane wyplywaja.

    Czy ja moge jakos zareagowac zeby moje dane byly lepiej zabezpeczone?
    Czy skarga do nask cos da?
    A moze od razu do Giodo?
    Znacie moze procedure takiej operacji?

  • 2. Data: 2006-10-13 09:07:45
    Temat: Re: Wyciekajace dane osobowe z NASK
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    SEK napisał(a):
> [...]
    > nie zgodzilem sie na upublicznienie moich danych).
    > Wczoraj juz 3 raz dostalem na prywatny adres (wczesniej byly to telefony)

    Chodzi Ci o dane z WHOIS?

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 3. Data: 2006-10-13 09:13:51
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 13-10-2006 o 11:17:42 Hikikomori San <h...@g...pl>
    napisał(a):

    > Jezeli jest osoba fizyczna i zastrzegl sobie w nask to w miejscu whois
    > pojawiaja sie dane registrara a nie wlasciciela domeny.

    Ja kiedyś sobie też zastrzegłem a i tak podali moje dane,
    może tutaj ta sama sytuacja jest.

  • 4. Data: 2006-10-13 09:17:42
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    --
    Większość przypadków zgwałcenia przez duchy charakteryzuje niemal
    identyczny przebieg. Ofiara zazwyczaj znajduje się w łóżku i jest

  • 5. Data: 2006-10-13 09:19:34
    Od: "SEK" <p...@g...pl>

    nie chodzi o pulikacje danych w whois - nie sa widoczne
    nie chodzi tez o dane rejestranta - te sa widoczne

    Chodzi o to ze ktos bierze skads moje dane prywatne ktore zna tylk nask i
    firma w ktorej mam domene.