  • 31. Data: 2010-06-14 15:34:35
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy wysłane pocztą elektroniczną
    Od: "jhru" <j...@g...pl>

    news:hv4rch$ajp$1@node1.news.atman.pl...
    > że
    >
    > tak jak w spozywczym. Najpierwsz placisz za chleb, a pozniej go zjadasz.
    > Nie
    > odwrotnie.
    >

    > Icek
    No to masz słabe pojęcie, usługi to nie handel i nim zaczniesz dalej swoje
    głupoty na tej grupie wypisywać to najpierw albo sie poucz albo przynajmniej
    poczytaj, bo inczej u fryzjera napierw zaplacisz a potem cię ostrzygą

    Jhru

  • 32. Data: 2010-06-15 08:30:24
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    przynajmniej
    > poczytaj, bo inczej u fryzjera napierw zaplacisz a potem cię ostrzygą

    no to madralo podaj mi przepis z ktorego wynika zakaz wplacenia zaliczki
    (nawet 100%) za wykonywana usluge przed jej wykonaniem

    Icek