  • 1. Data: 2006-06-27 22:46:54
    Temat: wypowiedzenie umowy o pracę na czas określony
    Od: zcxz <z...@o...pl>

    Witam,
    Mam prośbę o informację.
    W poniedziałek 2606206 wypowiedziałem umowę o pracę na czas określony.
    Obowiązują mnie 2 tygodnie wypowiedzenia. Mam 5 dni urlopu do
    wykorzystania za te 6 miesięcy.
    Moje wątpliwośc:
    - od kiedy liczą się te 2 tygodnie i który dzień jest moim ostanim dniem
    pracy (czy piątek 07072006, czy też poniedziałek 10072006)?
    - czy mogę u pracodawcy, u którego złożyłem wypowiedzenie przebywać
    przez te 5 dni na urlopie i jednocześnie pracować u nowego?

    --
    sp
    zcxz

  • 2. Data: 2006-06-28 05:01:20
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy o pracę na czas określony
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    zcxz <z...@o...pl> w

    > Witam,
    > Mam prośbę o informację.
    > W poniedziałek 2606206 wypowiedziałem umowę o pracę na czas określony.
    > Obowiązują mnie 2 tygodnie wypowiedzenia.
    [...]
    > - od kiedy liczą się te 2 tygodnie i który dzień jest moim ostanim dniem
    > pracy (czy piątek 07072006, czy też poniedziałek 10072006)?

    Na pewno będzie to sobota.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2006-06-28 06:41:28
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    zcxz wrote:

> [...]
    > - od kiedy liczą się te 2 tygodnie i który dzień jest moim ostanim
    > dniem pracy (czy piątek 07072006, czy też poniedziałek 10072006)?

    Niestety będzie to sobota 15.07.2006. Liczy się od soboty 01.07.2006.

    > - czy mogę u pracodawcy, u którego złożyłem wypowiedzenie przebywać
    > przez te 5 dni na urlopie i jednocześnie pracować u nowego?

    To twój pracodawca decyduje czy udzielić ci tych 5 dni urlopu. Chyba,
    że nie wykorzystałeś jeszcze 4 dni "na żądanie". Wtedy masz prawo wziąć
    4 dni urlopu w dowolnym terminie. Będąc na urlopie w jednym zakładzie
    możesz pracować w innym.

  • 4. Data: 2006-06-28 07:51:23
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 28 cze o godzinie 00:46, na pl.soc.prawo, zcxz napisał(a):

    > Obowiązują mnie 2 tygodnie wypowiedzenia. Mam 5 dni urlopu do
    > wykorzystania za te 6 miesięcy.

    Zgodnie z art. 171 §1, jeżeli w okresie tego wypowiedzenia pracodawca nie
    udzieli Ci urlopu - musi wypłacić Ci ekwiwalent pieniężny.

    --
    Herbi
    28-06-2006 09:51:21

  • 5. Data: 2006-06-28 08:17:10
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 28 cze o godzinie 09:51, na pl.soc.prawo, Herbi napisał(a):

    > Zgodnie z art. 171 §1, jeżeli w okresie tego wypowiedzenia pracodawca nie
    > udzieli Ci urlopu - musi wypłacić Ci ekwiwalent pieniężny.

    Oczywiście urlopu w wymiarze który Ci przysługuje wprost proporcjonalnie do
    przepracowanego okresu w roku kalendarzowym.
    Nie musi Ci wypłacać ekwiwalentu ale w takim przypadku zastosowanie ma
    art. 171 §3 KP.

    --
    Herbi
    28-06-2006 10:17:07

  • 6. Data: 2006-06-28 09:33:18
    Od: zcxz <z...@o...pl>

    zcxz wrote:
> [...]
    > - czy mogę u pracodawcy, u którego złożyłem wypowiedzenie przebywać
    > przez te 5 dni na urlopie i jednocześnie pracować u nowego?
    dziękuję serdecznie za odpowiedzi :)
    stanęło na tym, że 03072006 przychodzę ostatni dzień do pracy, a potem
    korzystam z 5 dni urlopu :)

    --
    sp
    zcxz