  • Data: 2004-01-02 12:57:38
    Temat: Re: wypadek samochodowy, 2 piesi - co robic? - co za ludzie...
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Znet" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bt3jlq$bfr$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Wydaje mi sie ze nie ma to sensu pisac i sie pytac kogos o RADE na grupie.
    > Spytalem sie co robic...??? a tu kazdy sie zachowuje jak sad. Czytacie
    > posty pobierznie (patrz ponizej) i wiekszosc osadza... kiedy z jednej
    strony
    > pisze co sie stalo z drugiej co ludzie/swiadkowie zeznaja.

    Sądzę ze ponoszą Cię emocje. Czytam ten wątek hobbystycznie - nie mam bowiem
    prawa jazdy- i to co Ty bierzesz za osądzanie Cię jest prostym wnioskowaniem
    na podstawie tego co napisałes w odniesieniu do przepisów obowiązujacych
    kierowcę. Ja Ci nawet i mogę wierzyć, ale fakty mogą świadczyć przeciw
    Tobie. A jeśli do tego dojdą sprzeczne z Twoimi zeznania świadków - to Twoje
    szanse w sądzie są niewielkie. Ktoś Ci napisał, że oskarżony ma prawo
    składać falszywe zeznania, kłamać na swoją korzyść. Swiadkowie, jako osoby
    trzecie, teoretycznie bezstronne, mogą być bardziej wiarygodni.

    HaNkA