  • 21. Data: 2011-04-04 09:46:24
    Temat: Re: wypadek na nartach w Czechach
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    ąćę napisał(a) :
    (ciach śmieci)

    Ubezpieczenie i tak nie pomoże, ponieważ TU odmawiają wypłat w
    przypadku źle skonfigurowanych czytników news.

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 22. Data: 2011-04-04 12:28:34
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Szkoda, że piszą tu typki tak kompletnie ograniczone jak Ty.

    -----

  • 23. Data: 2011-04-04 16:09:09
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm>

    > Typowe myślenie polaczka. Tylko, że oni musieli pracować kilka (8?) godzin
    > i za ten czas też dostają wypłatę, a nie za akcję.

    Poszkodowany nie płaci za godziny gotowości do pracy tylko za udzieloną
    pomoc.

  • 24. Data: 2011-04-04 16:20:43
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl>

    > W sensie że ze szczytu góry, z której masz zamiar zjeżdżać powinno być
    > widać cenę, jaka zapłacisz, jak Cię będą zwozić akią na dół?
    > Czy też maja to dawać na ulotkach na wyciągu? A nie - rozumiem - panowie
    > od ratowania podjeżdżają i mówią 200 albo leż na śniegu i zdychaj?

    Ale Ty pierniczysz. Jak ktoś trudni się czym

  • 25. Data: 2011-04-04 16:23:37
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-04-04 18:09, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm>

    > Poszkodowany nie płaci za godziny gotowości do pracy tylko za udzieloną
    > pomoc.

    Bijecie pianę od piątku, a kluczowe jest, czy usługobiorca zażyczył
    sobie usługę pomocy ratowniczej na stoku. Jeśli nie, to mogą go cmoknąć.
    Jeśli przyszłoby do sądu, to jeszcze należałoby podnieść kwestię, czy
    usługobiorca został poinformowany jaki będzie koszt usługi.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 26. Data: 2011-04-04 17:16:13
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2011-04-04 18:23, Maruda pisze:

> [...]
    > Jeśli przyszłoby do sądu, to jeszcze należałoby podnieść kwestię, czy
    > usługobiorca został poinformowany jaki będzie koszt usługi.

    Że sobie życzył, to wiadomo, z początkowego posta. Że to nie jest
    usługa, to wiadomo z kolei skądinąd, wiec nie masz racji.

  • 27. Data: 2011-04-05 12:24:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 4 Apr 2011, niusy.pl wrote:

    > Poszkodowany nie płaci za godziny gotowości do pracy tylko za udzieloną
    > pomoc.

    A za pozostałe godziny kto płaci i czy przypadkiem nie jest to
    wliczone w "udzieloną pomoc"?

    pzdr, Gotfryd

  • 28. Data: 2011-04-06 08:24:10
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > A za pozostałe godziny kto płaci i czy przypadkiem nie jest to
    > wliczone w "udzieloną pomoc"?

    Wliczone może być, ale w koszt prowadzenia takiej działalności a nie
    klientowi. Jak się działalność nie opłaca to się jej nie prowadzi. Jak się
    opłaca to się klienta kasuje. Tyle, że najpierw trzeba klientowi przedstawić
    ofertą i on ją musi przyjąć. O tym chyba powinno być, prawda ?

  • 29. Data: 2011-04-06 08:29:02
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2011-04-06 10:24, niusy.pl pisze:

> [...]
    > się opłaca to się klienta kasuje. Tyle, że najpierw trzeba klientowi
    > przedstawić ofertą i on ją musi przyjąć. O tym chyba powinno być, prawda ?

    Nie, to nie jest działalność, to nie jest oferta. A gościu mógł sam
    zapytać ile to go będzie kosztowało. A przede wszytskim powinien się
    ubezpieczać.
    To jest zabawa, w którą wliczone są urazy, jak ktoś tego nie wie, to się
    wcześniej czy później dowie. Dobrze jeszcze, jeśli koszt jest tylko
    finansowy.

  • 30. Data: 2011-04-06 11:59:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Apr 2011, niusy.pl wrote:

    > Wliczone może być, ale w koszt prowadzenia takiej działalności a nie
    > klientowi.

    Pomińmy tę kwestię, iż to nie jest sprawa umowna, więc jak
    inni piszą - nie przystaje.
    Trzymając się wersji z klientem: ależ OCZYWIŚCIE, że klientowi!

    Kwestią umowną będzie, czy z klientem rozlicza się za wyjazd
    czy za godzinę akcji. Nie konkretny klient, ale "średnia klientów"
    musi zapłacić za za to że ileś ludzi siedzi na 4.literach
    "w gotowości".

    > Jak się działalność nie opłaca

    Ależ ona IM SIĘ OPŁACA!
    :P

    > Tyle, że najpierw trzeba klientowi przedstawić
    > ofertą i on ją musi przyjąć.

    Jak "usługa" jest przymusowa, to nie ma takiej możliwości.
    Spróbuj się kłócić z urzędnikiem czy 10 zł za wydanie dowodu
    to dużo czy mało :]

    > O tym chyba powinno być, prawda ?

    IMHO mylisz się - widzisz ten jazgot w prasie (polskiej), jakby
    np. nieprzytomne ofiary wypadku zostawili na stoku?

    pzdr, Gotfryd