    From: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wynajem pokoju - oplaty
    Date: Mon, 28 Jan 2008 13:20:21 +0100

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał
    > Oprocz tych pieniedzy ktore ci zostaja z faktu ze ty nie placisz wszelkich
    > rachunkow [czynszu itd]:) Sadzisz ze dzieki temu nie zyskujesz?

    Ale przecież on nie zużywałby tej drugiej połowy opłat licznikowych. Czemu
    miałby zyskiwać? Gdyby drugiego gościa nie było to liczniki by wskazywały
    mniej.
    Pozostaje kwestia opłat stałych-typu czynsz, abonament itd, bo tu faktycznie
    wynajmując zyskuje, bo dzieli na dwóch. Ale przecież ten drugi korzysta też,
    więc czemu niby pierwszy ma zyskiwać, po prostu drugi opłaca swój udział w
    korzystaniu z tych urządzeń. Nie wiem jak czynsz.