  • Data: 2005-06-01 20:31:10
    Temat: Re: wylegitymowanie przez kontrolera
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Aleksander Kwaśniak wrote:
> [...]
    Niestety, pomimo gabaryto/ilości żaden z nich nie jest w stanie pomyśleć.
    Pyskówki i prowokacje na poziomie przedszkolnym wyprowadzają ich z
    równowagi i odstępują od czynności ;-)

    > Nie wiem czy warto od półgłówka oczekiwac powagi ;-)

    Chyba sobie to wydrukuje, i jak kanarek mnie zapyta to "dokonam okazania".

    Z własnego doswiadzcenia wiem, że gdyby kanar miał choć troche szacunku
    dla siebie samego - nie zachowywał by sę jak podniecony władzą małolat.

    MZ