  • Data: 2005-06-01 23:26:50
    Temat: Re: wylegitymowanie przez kontrolera
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d7lesh$md3$4@inews.gazeta.pl...

    > nawet jak nadmuchany kokosem imbecyl chce wyjść od fryzjera bez zapłaty za
    > usługę?

    pomajam takie sytuacje,
    zdarza sie ze blokuja(w sensie lapia Cie zanim podejdziesz) kasownik odrazu
    po wejsicu, (nie ma mozliwosciskasowania biletu)
    czy wmawiaja co 10 osobie ze jej legotymacja jest podrobiona, czy bilet
    pogiety, itd itd, zakladam ze sa takie przypadki,
    i teraz czy taka osoba ma prawo zrobic to o czym jest powyzej?