  • Data: 2005-06-02 15:04:48
    Temat: Re: wylegitymowanie przez kontrolera
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > co porównujesz sytuację, jazdy w autobusie bez biletu, a jazdy z ważnym
    > biletem tylko w innej klasie.
    > to są dwie różne historie.

    Widze, ze jestes niereformowalny.

    Nie pogrzebales w archiv.

    1.Łolo kapuśniak ostro stwierdzał, że jestem przegrany bo miałem
    NIEWAŻNY BILET. Czyli biletu nie miałem.

    2. Jest to jeden z przykładów moich "walk" z kanarami, gdzie
    zawsze wg kanarów z grupy byłem przegrany, bądź ktoś był
    przegrany ... Co nie było zgodne z zakończeniami.

    3. Miało ci to udowodnić, że stwierdzenie jakobym był czysto
    teoretykiem jest conajmniej rozsądne jak łolo kapuśniak vel kanar.

    4. Pogoogluj ... są tam też przykłady na akcje w stylu : Nie
    maEURm biletu więc powinienem zapłacić jakąś karę ... ale że
    statystycznie każdy kanar to ćwierćinteligent i postanowił
    pokozaczyć to zapłaty nie zobaczył a jedynie wygłupił się przed
    przełożonymi bądź sądem.

    Obawiam się, że jednak nadal nie zrozumiesz ... i swoje będziesz
    wiedział. EOT.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200