  • Data: 2002-06-05 13:20:50
    Temat: Re: wykup działki przez gminę
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 5 Jun 2002, Ewa Nilsson wrote:

    >+ Pozwalam sobie wrócić do mojej sprawy. Nie bez powodu - dzisiaj urząd raczył
    >+ mnie poinformowac o proponowanej cenie wykupu mojej działki i, trzymajcie się
    >+ mocno, cena ta zdaniem licencjowanego rzeczoznawcy wynosi 1 zł. 20 gr za
    >+ metr. Rynkowa cena podobnych działek jest kilkudziesięciokrotnie wyzsza.

    Nie wiem skąd piszesz. "U mnie" miasto ceni sobie ziemię
    po 40zł/m^2 jako "wycenę rynkową" - przy sprzedaży przez
    miasto. Bynajmniej nie w centrum.
    [...]
    >+ A poważnie, co waszym zdaniem powinnam zrobić?

    IMO spróbować dojść po ile *gmina* sprzedaje.
    Tego, że "komuś" sprzedała po takiej cenie wykluczyć nie
    można... :>
    Oczywiście prezentacja proporcji cen np. 1,2/20 nie jest
    sama w sobie środkiem prawnym, ale wrażenie może robić
    (i to nie tylko na nas).

    Pozdrowienia, Gotfryd