  • Data: 2002-06-14 01:17:17
    Temat: Re: wykup działki przez gminę
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Jun 2002, Ewa Nilsson wrote:
    [...]
    >+ Dzieki, ale link o którym mówisz prowadzi do strony o zamówieniach
    >+ publicznych i nie ma tam przetaegów na zakup nieruchomosci, niestety :-((

    Nie mam zdrowia walczyć ze szczegółami :(, tak dla porządku
    (wszystkim obawiającym się że takie dane to są tajne/poufne)
    zapodam że w ostatnim wydaniu lokalnej gazety jest info
    ile i za ile gruntu nabył (z zamianą kawałka terenu) ZUS.
    BTW: Cena nie odbiega rażąco od tego co ja płaciłem za działkę
    "do mieszkania" :)

    --
    Pozdrowienia, Gotfryd