  • Data: 2002-06-11 07:09:51
    Temat: Re: wykup działki przez gminę
    Od: "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > No własnie, dlatego próbuję dokopac sie do cen działek sprzedawanych przez
    moją gminę. Na stronie internetowej urzędu sa tylko aktualne przetargi, jak
    na złość akurat teraz maja na zbyciu tylko lokale. Sprawdziłam w archiwum
    lokalnej gazety, znalazłam kilka podobnych działek oferowanych przez gminę w
    różnych cenach, wszystkich sporo wyższych od tej które mi zaproponowano ale
    faktycznie nizszych od cen rynkowych. W zwiazku z tym mam pytanie: czy wiecie
    może jak się maja ceny wywoławcze proponowane w przetargu do "prawdziwych"
    czyli tych za które działka naprawdę jest zbywana? Chodzi mi o to jak to
    wygląda w praktyce, bo teoria jest jasna.
    Pozdrawiam, Ewa.