  • 1. Data: 2005-06-13 14:00:45
    Temat: wykreślenie hipoteki
    Od: "Beata" <b...@n...o2.pl>

    Witam,

    Czy może ktoś z grupowiczów się orientuje - ile trwa wykreślenie hipoteki z
    księgi wieczystej?

    Pozdrawiam,
    Beata

  • 2. Data: 2005-06-13 15:19:22
    Temat: Re: wykreślenie hipoteki
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Beata napisała
    > Czy może ktoś z grupowiczów się orientuje - ile trwa wykreślenie
    > hipoteki z księgi wieczystej?

    Zalezy jaki jest roczny wplyw spraw w WKW, czy rozpoczela sie
    komputeryzacja i w zwiazku z tym czy ksiega jest przemigrowana, czy
    jeszcze nie...
    Generalnie ciezko odpowiedziec na to pytanie nie znajac takich
    szczegolikow :)

    pozdrawiam
    Gosia

  • 3. Data: 2005-06-13 16:04:04
    Od: "Beata" <b...@n...o2.pl>

    Użytkownik "MałGosia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Beata napisała
    >
    > Zalezy jaki jest roczny wplyw spraw w WKW, czy rozpoczela sie
    > komputeryzacja i w zwiazku z tym czy ksiega jest przemigrowana, czy
    > jeszcze nie...

    Przepraszam za brak tych "szczególików" :) Rocznego wpływu spraw nie znam,
    ale chodzi o SR w Gdańsku, więc pewnie troszkę spraw mają, a księga nie jest
    jeszcze przemigrowana. To wszystko co wiem na ten temat :(
    Pozdrawiam,
    Beata

  • 4. Data: 2005-06-13 18:08:55
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Beata napisała
> [...]
    > znam, ale chodzi o SR w Gdańsku, więc pewnie troszkę spraw mają, a
    > księga nie jest jeszcze przemigrowana. To wszystko co wiem na ten

    No to lekko liczac 3 miesiace. Do uprawomocnienia oczywiscie.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 5. Data: 2005-06-13 19:01:18
    Od: "Beata" <b...@n...o2.pl>

    > Beata napisała
    >
    > No to lekko liczac 3 miesiace. Do uprawomocnienia oczywiscie.

    Ufff... kawał czasu... dziękuję za odpowiedź :)
    Pozdrawiam,
    Beata