  • Data: 2018-01-08 03:39:35
    Temat: Re: wykorzystywanie matarialow na kursie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-01-07, markson <m...@g...com> wrote:

    > dokładnie wysyłaja bez mojej zgody caly moj materiał i na tym zarabiaja
    > - licencje wydaje wyłacznie tylko dla jednej osoby

    Teraz jeszcze jedno pytanie, czy Ty ten swój kurs w jakikolwiek
    udostępniłeś publicznie, czyli np. opublikowałeś w formie drukowanej,
    udostepniłeś (publicznie, bez hasła irp.) na www? Zdaje się Robert o to
    pytał, ale gdzieś mi odpowiedź umknęła.

    Poza tym mam lekkie wątpliwości odnośnie wczesniej wymienionego przez
    Roberta punktu, czy jakas firemka organizująca kursy podpada pod
    "Instytucje oświatowe, uczelnie oraz jednostki naukowe". To by było nie
    do końca logiczne*, więc tu też pytanie, co to za firma, w sensie ich
    działalności.

    *) utworzę sobie firemke z zakresem działalności oświatowym i co, hulaj
    dusza piekła nie ma?

    --
    Marcin