  • Data: 2018-01-07 22:08:35
    Temat: Re: wykorzystywanie matarialow na kursie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-01-18 o 18:54, Liwiusz pisze:

    > A jakbyś prowadził kurs używania broni, powiedzmy mailowy, i ktoś by ten
    > kurs wziął, i sprzedawał na rachunek swojego zysku, oczywiście bez
    > ukrywania, że autorem jest Robert Tomasik?

    Kursu sprzedać nie sposób. Mamy różne pojęcie kuru. Dla mnie kurs, to
    potkanie z uczestnikami. Szkolenie. I nie widzę niczego złego we
    wskazaniu w trakcie kursu jakiejś pozycji, a nawet jej udostępnieniu
    słuchaczom.

    Próbuję się o pytającego dowiedzieć, o czym pisze, ale on zręcznie unika
    odpowiedzi. Bo jeśli jest, jak Ty piszesz, to nie jest żaden kurs, tylko
    ewentualnie rozpowszechnianie materiału. Pomijając jakieś ewenementy,
    raczej podlegające ściganiu karnemu.