    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wspolnota mieszkaniowa typu kuriozum
    Date: Sun, 08 Aug 2010 18:32:16 +0200

    W dniu 2010-08-08 18:26, Krzysztof pisze:
    > "spp" <s...@o...pl> napisał

    > W jaki sposób, jeśli opłata jest ryczatłowa i niezależnie od tego czy do
    > sąsiadki wprowadzi się kochanek czy dwóch, to inni nadal płacą tyle samo?
    > Wodę z kolei rozlicza każdy oddzielnie wg własnych liczników, a nie
    > jednego zbiorczego.

    Nie wszędzie są liczniki indywidualne, część bloków rozlicza ciągle
    ryczałtem na podstawie głównego licznika wody, ogrzewania.

    > Ale CO jest jasne? Wszyscy płaczą, że to nie fair w stosunku do
    > wspólnoty. Wykazuję jedynie, że to nieprawda.
    > Jeśli nie fair, to jedynie w stosunku do firm sprzedających dane usługi.
    Conajwyżej wykazujesz się totalnym brakiem wiedzy jak to jest
    rozliczane. Firma wywożąca śmieci ma podpisaną umowę na pewną ilość
    śmieci, jeśli ilość jest przekraczana to umowa jest modyfikowana. Koniec
    końców płaci wspólnota. O stwierdzeniu "co najwyżej" jakaś firma straci
    słowa nie powiem, bo niecenzuralne mi się pod palce cisną. Kiedy w tym
    kraju wyplenią tego typu cwaniaczków-wieśniaczków? Może jakby za takie
    kombinatorstwo walili mandaty po kilka tysięcy zł, to jeden z drugim by
    się zastanowił czy warto naciągać sąsiadów na te parę zlotych za smieci
    i ścieki? Polecam film "Ile waży koń trojański" a dokładnie scenę
    "Tylko nie opowiadaj im o swoich szwedzkich wakacjach". Słoma w butach i
    tyle.

    --
    MZ