    From: "Urko" <a...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: własność w małżeństwie
    Date: Sun, 23 Jan 2005 20:37:27 +0100

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ct06d2$ijl$1@news.dialog.net.pl...

    > Użytkownik "Urko" napisał w wiadomości

    > Moze Cie zaskocze, ale od 19 lat :) mam dwoje dzieci, w tym jedno prawie
    > dorosle :)

    no to przyznaje zaskoczyles mnie stażem i poglądami przy takim stażu
    no i wieku

    > Zgadnij :) Po 19 latach?

    a skąd kurna mialem wiedziec...?! :)
    niemniej dziwie się jeszcze bardziej że przy takim doświadczeniu
    tak lekko piszesz ze jesli małżeńśtwo jest neizgodne to rozejść się,
    pod nazwaniem malzeńśtwa "niezgodnym" moze się kryć bardzo szeroki
    wachlarz zachowań począwszey od rękoczynów do pewnej obojętności
    moze rutyny i corusz momentów niezgody ale to jeszcze nie powód do
    zerwania małżeńśtwa - takie zerwanie jeśli nie ma poważnych przyczyn,
    powodów to napraaaaaaaaaaaaaaawde ciężka dla wszystkich sprawa :(.

    > Oczywiscie.

    to jesli ktos w czasie takiego upadku wzajemnych stos. dostaje
    spadek / darowizne lub w jakikolwiek inny sposob nabywa cosik
    na "włąsny" rachunek to przecież nei ma co od razu twierdzic zeby sie
    rozeszli.

    > Jesli na dluzsza mete, to tak. A jesli sa to krotkotrwale kryzysy, ktorych
    > nawet kryzysem nazwac nie mozna, to oczywiscie nie. Klutnie wystepuja w
    > kazdym malzenstwie, i podobno psycholodzy (psychologowie?:) twierdze, ze
    > jak
    > malzenstwo sie nie kluci to tym gorzej, bo robi sie nuda i predzej czy
    > pozniej sie rozleci.
    > Ale jesli malzenstwo nie ufa sobie do tego stopnia, ze dziela majatek na
    > "moje i twoje" to to juz nawet nie jest malzenstwo, tylko jakas spolka
    > z.o.o. :)

    i tu się zgodzę, a myśle że obaj sie zgodziny do konkluzji ze kazda sytuacja
    jest inna
    i nigdy tu nie dojdziemy do uniwersalnej definicji kiedy ONI mają sie
    rozejsc a kiedy
    nie.
    --
    Urko