  • Data: 2005-01-26 16:30:31
    Temat: Re: własność w małżeństwie
    Od: "Edi" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chyba nie tak sama, co? Wcześniej zapewne szwagrowi płacono i on się
    dokładał do wspólnego życia? A że kasa była z jej konta /być może/ - to
    znaczy tyle, że na inne potrzeby wydawał jej mąż. Eh, ludzie to jednak
    egocentrycy...

    PS. Sama uważam, że co zarobię to moje i nikt mi nie ma się wtrącać na co
    wydaję - pewnie dlatego nie pali mi się do tej "wspólnoty majątkowej" :-)
    Jeśli kupię sobie samochód to będzie MÓJ... Tylko MÓJ! :-]