  • Data: 2005-01-24 18:09:01
    Temat: Re: własność w małżeństwie
    Od: "Urko" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ct1mav$ee7$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie ma sprzeczności.
    > Każdy ma coś swojego i ufa drugiej osobie, że nagle z tym swoim nie zwinie
    > się i nie odejdzie.
    > Żonie ufam, że nie odjedzie samochodem, ani go nie sprzeda, ona mi ufa, że
    > nie wystawię jej rzeczy za drzwi i nie powiem, przecież to nigdy nie było
    > twoje.

    buuuhaha gdybys jej ufał na 100% to po co rozdzielnosc?
    Jesli samochód jest Twoj to walsnie teraz ona go nie moze sprzedac
    czyli nei ma znaczenia czy zaufanie jest czy go nie ma :) jesli ona i tak
    nic nei moze
    zrobic z samochodem.
    Juz towarzysz Stain mawiał, że "kontrola jest podstawą zaufania"
    masz pełną kontrolę nad swoją częścią majątku i dlatego jej ufasz że go nie
    sprzeda.

    --
    Urko
    GG 1521634