  • 11. Data: 2003-10-08 22:37:17
    Temat: Re: wku
    Od: "Rafał" <raphael2001@__wytnijto__.poczta.onet.pl>

    zawsze możesz pokazać jakieś inne dokumenty:)

    napisz do mnie na priv:)

    pozdr.
    Rafał

  • 12. Data: 2003-10-09 05:56:32
    Od: Azazell <a...@g...pl>

    >bodajrze) zostaja przesunieci do rezerwy, jestem wiec szeregowym rezerwy :)
    >pozdrawiam

    znaczy dostałeś stopień wojskowy bez przysięgi?
    A.

  • 13. Data: 2003-10-09 08:58:30
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Azazell" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > znaczy dostałeś stopień wojskowy bez przysięgi?
    > A.

    tak jak wszyscy absolwenci z mojego rocznika

    pozdro

  • 14. Data: 2003-10-09 09:49:35
    Od: Azazell <a...@g...pl>

    automoto wrote:

    >tak jak wszyscy absolwenci z mojego rocznika
    >pozdro

    no popatrz. a ja pół roku harwałem na starszego kaprala. :-)
    A.

  • 15. Data: 2003-10-09 10:26:31
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

    > no popatrz. a ja pół roku harwałem na starszego kaprala. :-)
    > A.

    teraz z braku laku (kasy bo poszla do Iraku) szeregowego dostaje sie wraz z
    dyplomem uczelni

    pzodrawiam