  • 1. Data: 2003-10-07 17:25:59
    Temat: wku
    Od: "szymon" <n...@w...pl>

    witam

    za dwa tygodnie czeka mnie komisja lekarska. od znajomego lekarza psychiatry
    zalatwilem pisemko ze bylem leczony psychiatrycznie przez ponad rok. mam dwa
    pytania:
    1. jaka kategorie na to dostane?.
    2. czy jak powiedzmy dostane d czy e to nie bede mial pozniej problemow ze
    znalezieniem pracy, zrobieniem prawa jazdy etc?

    pozdrawiam

    ps. przepraszam jesli ntg.

  • 2. Data: 2003-10-07 17:40:05
    Temat: Re: wku
    Od: "Lunakk" <l...@b...arcro.de>

    Człek szymon wystukał w pocie czoła:

    Ź lub w najgorszym przytanku Ń :)

    Bedziesz :(
    --
    Lunakk
    Proud Member of EgoKidz -==[EK]==-

  • 3. Data: 2003-10-07 17:42:09
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-10-07 19:25 szymon napisał(a):

> [...]
    >zalatwilem pisemko ze bylem leczony psychiatrycznie przez ponad rok. mam dwa

    Prawdopodobnie dostaniesz D, jeśli jest napisane, że nie jesteś wyleczony.

    >2. czy jak powiedzmy dostane d czy e to nie bede mial pozniej problemow ze
    >znalezieniem pracy, zrobieniem prawa jazdy etc?

    To już nie dotyczy raczej prawa, ale sądzę, że niektórzy pracodawcy mogą
    mieć coś przeciwko. Dokument WKU to silna podstawa, żeby odmówić pracy.
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam! (Cato)

  • 4. Data: 2003-10-07 18:08:01
    Od: "szymon" <n...@w...pl>

> [...]
    > >

    > To już nie dotyczy raczej prawa, ale sądzę, że niektórzy pracodawcy mogą
    > mieć coś przeciwko. Dokument WKU to silna podstawa, żeby odmówić pracy.

    czyli generalnie raczej kiepskim pomyslem jest pokazywanie czegos takiego?
    mam jeszcze pisemko ze jestem alergikiem ale watpie zeby to wystarczylo...:(

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-10-07 22:58:33
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-10-07 20:08 szymon napisał(a):

    >czyli generalnie raczej kiepskim pomyslem jest pokazywanie czegos takiego?

    Nie wiem. To zostanie w papierach. Pracodawca może się spytać, czemu
    masz taką kategorię. Jeśli powiesz, że się leczyłeś psychiatrycznie, to
    raczej nie zostaniesz ochroniarzem czy przedszkolanką. Z kolei jeśli
    powiesz, że skłamałeś przed WKU, to ktoś może uznać Cię za oszusta.

    >mam jeszcze pisemko ze jestem alergikiem ale watpie zeby to wystarczylo...:(

    U mnie wystarczyło... Ale to wszystko zależy od komisji.
    - Szwejk

  • 6. Data: 2003-10-08 05:02:11
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    A nie lepiej isc na studia i odbebnic tam wojsko ?

  • 7. Data: 2003-10-08 05:28:26
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > powiesz, że skłamałeś przed WKU, to ktoś może uznać Cię za oszusta.

    > U mnie wystarczyło... Ale to wszystko zależy od komisji.

    ja to mam dopiero smiesznie
    jestem alergikiem, trawy, drzewa, koty, konie, itp. slużba w piechocie
    odpada
    alergia na zywnosc (ziemniaki, marchawka, jablko - jesli sa
    nieprzetworzone) - praca w kuchni odpada
    wrodzona wada kregoslupa (dodatkowy krag) - trudno sie siedzi, korzonki
    bola, spanie w namiocie odpada
    i teraz uwaga - dostalem kat. A
    ale poniewaz absolwenci studiow wyzszych w tym roku (takze w poprzednich 2
    bodajrze) zostaja przesunieci do rezerwy, jestem wiec szeregowym rezerwy :)

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2003-10-08 15:59:53
    Od: "Rafał" <raphael2001@__wytnijto__.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "szymon" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > za dwa tygodnie ..............ciach

    z tymi papierami od znajomego lekarza to idiotyzm
    lekarze siedzący w komisji też są ludzmi i doskonale
    będą wiedzieli, że grasz idiotę i jak im się to nie spodoba
    to masz A na 100%. Poza tym jeśli dokument potwierdzający
    Twoją "ułomność" jest zbyt świerzy to już możesz o nim
    zapomnieć, natomiast ratuje Ciebie historia choroby.
    Jeśli zapoznałeś się z warunkami przydzielania kategorii
    to napewno wiesz, że WKL ma duże "widełki" i możesz
    dostać począwszy od A a na E skończywszy. Loteria:)

    pozdr.
    Rafał

  • 9. Data: 2003-10-08 17:53:44
    Od: klawy <k...@3...net>

    Dnia Tue, 7 Oct 2003 20:08:01 +0200, szymon napisał(a):

    > czyli generalnie raczej kiepskim pomyslem jest pokazywanie czegos takiego?
    > mam jeszcze pisemko ze jestem alergikiem ale watpie zeby to wystarczylo...:(

    a motywu z padaczka nie słyszałeś?
    przeszukaj archiwum to przeczytasz

    --
    www.dieta-optymalna.info
    www.adico.pl - aukcje

  • 10. Data: 2003-10-08 18:56:14
    Od: "szymon" <n...@w...pl>

    no.. co ja chcialem powiedziec(?)... kurwa mac! nie pocieszyliscie mnie:)
    dzieki za wszystkie odpowiedzi. dobrze wiem ze wszystko zalezy od humoru
    komisji... no zobaczymy jak bedzie. w sumie dalej sie mocno waham z
    pokazywaniem tego swiskta od psychiatry(btw papier nie jest swiezy -
    2002rok).

    pozdrawiam