  • 1. Data: 2003-10-07 18:05:25
    Temat: Sponsor - jak rozliczać ?
    Od: "piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Witam i proszę o pomoc.

    Organizuje koncert. Znalazłem sponsora chętnego wyłożyć 1000 zł, w zamian jego
    loga pojawią
    się na plakatach, w internecie - jako sponsor koncertu.
    Nadmienie, że nie posiadam działalności gospodarczej.

    I tu moje pytania.

    1. Na jakich zasadach jako osoba prywatna mogę rozliczyć się z klientem ?
    2. Czy mogę klientowi zaproponować, że fakture na w/w kwote wystawi mu mój
    znajomy, który
    ma swoją firmę. Jak to ma się później prawnie, jeżeli znajomy nie ma nic
    wspólnego z organizacją koncertu, poprostu zgodził się wystawić fakture ?
    3. A może można to podciągnąć pod jakąś usługę i wtedy z tej kwoty ja się
    rozliczam ?

    A może w ogóle poczekać i założyć firme aby zbierać pieniądze od sponsorów.
    Może ktoś ma doświadczenie w tym temacie, jak to się odbywa. Przecież
    organizują koncerty jakieś grupy niezżeszone, które to koncerty sponsorują
    wielkie firmy. Prosze o pomoc, jakieś porady, nie wiem jak podejść do całej
    sprawy.