    From: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: windykator
    Date: Mon, 12 Jun 2006 14:11:14 +0200

    Użytkownik "fLiPeR" <f...@w...pl> napisał

    > pytanie : czy windykator moze wejsc na pensje?, co moze zrobic?

    WINDYKATOR NIE moze wejsc na pensje!
    Windykator jest nikim - jest tylko takim pieskiem, ktory
    puka do Twych drzwi w nadzieji, ze mu otworzysz
    i laskawie wplacisz kase. Ale zamiast otwierac
    drzwi, wszystkim moim klientom proponuje dzwonienie
    na Policje!

    Reasumujac. Tylko Komornik moze zabrac Ci kawalek
    pensji, ale nie moze zrobic tego bez tytulu wykonawczego.
    Jednak w tym przypadku sprawa jest chyba jednoznaczna.
    Na Twoim miejscu jeszcze zadzwonilbym do szkoly
    i poinformowalbym, ze oddaje sprawe do Prokuratury,
    gdyz zachodzi podejrzenie popelnienia przestepstwa.

    Mowisz, ze zaplacilesz. Zrobiles to przelewem? Wplaciles
    na poczcie?

    > zdziwilo mnie to, ze przez ten rok te pare pism przychodzilo ZAWSZE
    > (lacznie
    > z tym windykatorskim) listami zwyklymi - na dobra sprawe mogly byc one
    > wykradane ze skrzynki pocztowej lub moglem juz tam nie mieszkac...

    Ano wlasnie. W 99,9% przypadkach listy przychodza jako zwykle.
    Dlaczego? Bo sie takie pieski tzw. windykatorzy boja, ze trafia
    na kogos obeznanego w te klocki i ten ktos zrobi z nimi porzadek. :)

    Neko