  • 1. Data: 2004-01-25 19:20:54
    Temat: wglad w materialy dotyczace sledztwa
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    Czesc, witam

    Jakis czas temu bylem ofiara kradziezy. Na miejscu byla policja, ekipa
    technikow. Mija juz pewien czas i ciekaw jestem czy moge tak po prostu
    pojsc na komisariat i zarzadac informacji o przebiegu sledztwa. Nie
    interesuja mnie dane osobowe, ale chodzi np. o to czy kogokolwiek
    przesluchano, co w ogole w tej sprawie zrobiono. Albo tez jakie sa
    wyniki analizy sladow pozostawionych na miejscu przestepstwa.

    Czy mam takie mozliwosci ? Jesli tak, to jak to moge zalatwic ? Chce dac
    do zrozumienia, ze nie interesuje mnie szybkie umorzenie sprawy, a takze
    nieco "zachecic" do zainteresowania sie wykryciem sprawcow ... Nie chce
    zeby po prostu po paru tygodniach "nicnierobienia" przybito standardowa
    pieczatke "z powodu niewykrycia sprawcow".

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 2. Data: 2004-01-25 19:47:03
    Temat: Re: wglad w materialy dotyczace sledztwa
    Od: mad <g...@g...pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 20:20:54 +0100, KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>
    wrote:

> [...]
    >technikow. Mija juz pewien czas i ciekaw jestem czy moge tak po prostu
    >pojsc na komisariat i zarzadac informacji o przebiegu sledztwa
    tylko za zgoda organu prowadzacego postepowanie karne.

> [...]
    >zeby po prostu po paru tygodniach "nicnierobienia" przybito standardowa
    >pieczatke "z powodu niewykrycia sprawcow".
    ma Pan inicjatywe dowodowa, moze pan uczestniczyc w czynnosciach
    sledztwa...

    Pozdrowienia Mad

  • 3. Data: 2004-01-26 19:03:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    Możesz iść w każdym momencie. Możesz nawet zażądać, że chcesz brać udział
    w czynnościach procesowych i zasadniczo nikt Ci nie ma prawa odmówić poza
    nielicznymi przypadkami. Gdy dostaniesz informację o zakończeniu
    postępowania, to będzie tam również pouczenie, że masz prawo przejrzenia
    wówczas akt.