  • 1. Data: 2005-08-02 10:51:22
    Temat: wezwanie do Straży Miejskiej - co z tym? poradźcie plisss
    Od: souL <s...@p...enterpol.pl.usun.to>

    czesc wszystkim parwniko i nie tylko ;)

    napisze po krotce ze dostalam za wycieraczka samochodu wezwanie do
    strazy miejskiej w Lublinie bo zaparkowalam samochod na zakazie
    parkowania (nie dot karetek kurka) a tabliczka byla zakryta samochodem
    innym :( normalnie bym nie stanela na zakazie. Czy mam przyjac mandat
    czy poczekac na wewzwanie do sadu i tlumaczyc sie ze jestem studentka
    bez dochodow wlasnych? da to cos? jedni mowia zeby nie przyjmowac a inni
    mowili ze i tak i tak bede musiala zaplacic tylko jeszcze ebda mnie po
    sadach wloczyc.

    PS. czy zrobia mi cos jesli mam inny adres zamieszkania w dowodzie
    osobistym i inny w prawie jazdy? bo sie przeprowadzialm (ponad rok temu)
    i nie zmienilam jeszcze w prawie jazdy :( bo to kurcze 80 zl zdzieraja

    niech mi ktos odpowie, plissss

    Pozdrawiam,
    zrozpaczona BURSZTYNKA

  • 2. Data: 2005-08-02 11:43:57
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    souL napisał(a):
> [...]
    > parkowania (nie dot karetek kurka) a tabliczka byla zakryta samochodem
    > innym :( normalnie bym nie stanela na zakazie. Czy mam przyjac mandat
    To chyba nie jest mandat tylko wezwanie (sama tak napisalas). Jak straz
    miejska udowodni Ci ze otrzymalas taka karteczke? Mogl ja wiatr porwac,
    moglo Ci jakies dziecko sprzatnac itp.
    > tlumaczyc sie ze jestem studentka bez dochodow wlasnych? da to cos?
    Slyszalem o emerycie ktory sie bronil w sadzie (mial sprawe o
    spowodowanie wypadku) ze jest biednym emerytem i go nie stac na mandat.
    Sedzia spojrzal w papiery, stalo w nich ze jest wlascicielem samochodu
    wartego ok 30tys zl i gosc musial placic bo sie okazalo ze jednak nie
    jest taki biedny. Skoro masz samochod, wiec jakies dochody mialas.
    Musisz tankowac, dokonywac przegladow, zatem fundusze jakies masz. Majac
    samochod musisz sie liczyc z mozliwymi kosztami (m.in. mandaty) wiec
    taki argument moze nie przejsc.
    Ale zawsze mozesz probowac sie wypierac ze to nie Ty - poczytaj
    archiwum, sa rozne pomysly (np to kolega ktory wyjechal do UK)
    > PS. czy zrobia mi cos jesli mam inny adres zamieszkania w dowodzie
    > osobistym i inny w prawie jazdy? bo sie przeprowadzialm (ponad rok temu)
    > i nie zmienilam jeszcze w prawie jazdy :( bo to kurcze 80 zl zdzieraja
    Jesliby stwierdzili niezgodnosc danych podczas prowadzenia samochodu, to
    bylby problem - a tak, mozesz zawsze mowic ze od roku nie prowadzilas
    samochodu;)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-08-02 11:49:11
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    Użytkownik "souL" <s...@p...enterpol.pl.usun.to> napisał w wiadomości
    > czesc wszystkim parwniko i nie tylko ;)
    >
    > napisze po krotce ze dostalam za wycieraczka samochodu

    Wyrzucić do kosza.
    Ktoś ostatnio wygrał sprawę w Bydgoszczy - dostarczenie mandatu poprzez
    włożenie go pod wycieraczkę jest nieskuteczne, o ile pamiętam.

    --
    Paweł

  • 4. Data: 2005-08-02 12:10:12
    Od: "Kamil Walczak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Wyrzucić do kosza.
    > Ktoś ostatnio wygrał sprawę w Bydgoszczy - dostarczenie mandatu poprzez
    > włożenie go pod wycieraczkę jest nieskuteczne, o ile pamiętam.

    Dobrze pamietasz, takie doreczenie jest nieskuteczne.

    pozdrawiam
    wkamil

  • 5. Data: 2005-08-02 12:39:44
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-08-02 13:49 Paweł napisał(a):
> [...]
    > Ktoś ostatnio wygrał sprawę w Bydgoszczy - dostarczenie mandatu poprzez
    > włożenie go pod wycieraczkę jest nieskuteczne, o ile pamiętam.

    I jak w Polsce ma być dobrze?
    Cała masa cwaniaczków, którzy wiedzą, że robią źle, ale co on, frajer,
    żeby płacił? Naprawdę nie potraficie z godnością przyjąć, że jednak
    zrobiliście coś złego i trzeba ponieść konsekwencje?
    To, że ktoś się nie umie obronić, znaczy że można go okradać? I co z
    tego, że to "państwo, które ma dużo pieniędzy"? Że wystarczy się spodlić
    przed sędzią, rozpłakać, a ten naiwniak uwierzy?
    Co to za "biedna studentka", która ma samochód?
    Żałosne.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 6. Data: 2005-08-02 12:49:57
    Od: "Kamil Walczak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > przed sędzią, rozpłakać, a ten naiwniak uwierzy?
    > Co to za "biedna studentka", która ma samochód?

    O czym ty w ogole rozmawiasz? Jak w Polsce ma byc dobrze, skoro sluzby
    powolane do ochrony porzadku w panstwie nie dzialaja zgodnie z procedurami
    ustanowionymi przez to panstwo?
    Samokrytyka byla dobra i modna w poprzednim systemie, zagladnie innym do
    garnuszka rowniez.

    pozdrawiam
    wkamil

  • 7. Data: 2005-08-02 12:53:25
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przed sędzią, rozpłakać, a ten naiwniak uwierzy?
    > Co to za "biedna studentka", która ma samochód?

    Przedmiotem dyskusji nie jest moralność lecz prawo.
    O tym, czy jest debilne możemy podyskutować w osobnym wątku. A "biedna
    studentka" bez względu na to czy jest biedna czy nie, nie należy do Armii
    Zbawienia ani żadnej organizacji charytatywnej i nie musi wcale ponosić
    kosztów tego, że ktoś postępuje niezgodnie z literą prawa.

    --
    Paweł

  • 8. Data: 2005-08-02 13:44:14
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-08-02 14:53 Paweł napisał(a):
> [...]
    > Zbawienia ani żadnej organizacji charytatywnej i nie musi wcale ponosić
    > kosztów tego, że ktoś postępuje niezgodnie z literą prawa.

    "Biedna studentka" przyznała się, że stanęła na zakazie parkowania. Co
    jeszcze jest niezgodne z prawem? Że niby nie dostarczyli wezwania?
    Również się przyznała, że dostała. Więc o co chodzi?
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 9. Data: 2005-08-02 13:46:33
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Kamil Walczak napisał(a):

    > Dobrze pamietasz, takie doreczenie jest nieskuteczne.

    to nie jest mandat, a wezwanie

    KG

  • 10. Data: 2005-08-02 14:04:47
    Od: souL <s...@p...enterpol.pl.usun.to>

    Wojtek Szweicer napisał(a):

> [...]
    > jeszcze jest niezgodne z prawem? Że niby nie dostarczyli wezwania?
    > Również się przyznała, że dostała. Więc o co chodzi?

    Zapomnialam dodac ze to nie jest samochod "biednej studentki" tylko taty
    i na niego sa papiery. Nie mam i nie mialam nigdy dochodow w skarbowce!

    Postanowilam ze nie pojde i poczekam na cos co moze a moze nie przyjdzie
    poczta.

    Znak byl zasloniety! :P drzewami i stalo kupe innych samochodow