    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wezwanie do Straży Miejskiej - co z tym? poradźcie plisss
    Date: Tue, 02 Aug 2005 13:43:57 +0200

    souL napisał(a):
    > napisze po krotce ze dostalam za wycieraczka samochodu wezwanie do
    > strazy miejskiej w Lublinie bo zaparkowalam samochod na zakazie
    > parkowania (nie dot karetek kurka) a tabliczka byla zakryta samochodem
    > innym :( normalnie bym nie stanela na zakazie. Czy mam przyjac mandat
    To chyba nie jest mandat tylko wezwanie (sama tak napisalas). Jak straz
    miejska udowodni Ci ze otrzymalas taka karteczke? Mogl ja wiatr porwac,
    moglo Ci jakies dziecko sprzatnac itp.
    > tlumaczyc sie ze jestem studentka bez dochodow wlasnych? da to cos?
    Slyszalem o emerycie ktory sie bronil w sadzie (mial sprawe o
    spowodowanie wypadku) ze jest biednym emerytem i go nie stac na mandat.
    Sedzia spojrzal w papiery, stalo w nich ze jest wlascicielem samochodu
    wartego ok 30tys zl i gosc musial placic bo sie okazalo ze jednak nie
    jest taki biedny. Skoro masz samochod, wiec jakies dochody mialas.
    Musisz tankowac, dokonywac przegladow, zatem fundusze jakies masz. Majac
    samochod musisz sie liczyc z mozliwymi kosztami (m.in. mandaty) wiec
    taki argument moze nie przejsc.
    Ale zawsze mozesz probowac sie wypierac ze to nie Ty - poczytaj
    archiwum, sa rozne pomysly (np to kolega ktory wyjechal do UK)
    > PS. czy zrobia mi cos jesli mam inny adres zamieszkania w dowodzie
    > osobistym i inny w prawie jazdy? bo sie przeprowadzialm (ponad rok temu)
    > i nie zmienilam jeszcze w prawie jazdy :( bo to kurcze 80 zl zdzieraja
    Jesliby stwierdzili niezgodnosc danych podczas prowadzenia samochodu, to
    bylby problem - a tak, mozesz zawsze mowic ze od roku nie prowadzilas
    samochodu;)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl