    From: souL <s...@p...enterpol.pl.usun.to>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wezwanie do Straży Miejskiej - co z tym? poradźcie plisss
    Date: Tue, 02 Aug 2005 12:51:22 +0200

    czesc wszystkim parwniko i nie tylko ;)

    napisze po krotce ze dostalam za wycieraczka samochodu wezwanie do
    strazy miejskiej w Lublinie bo zaparkowalam samochod na zakazie
    parkowania (nie dot karetek kurka) a tabliczka byla zakryta samochodem
    innym :( normalnie bym nie stanela na zakazie. Czy mam przyjac mandat
    czy poczekac na wewzwanie do sadu i tlumaczyc sie ze jestem studentka
    bez dochodow wlasnych? da to cos? jedni mowia zeby nie przyjmowac a inni
    mowili ze i tak i tak bede musiala zaplacic tylko jeszcze ebda mnie po
    sadach wloczyc.

    PS. czy zrobia mi cos jesli mam inny adres zamieszkania w dowodzie
    osobistym i inny w prawie jazdy? bo sie przeprowadzialm (ponad rok temu)
    i nie zmienilam jeszcze w prawie jazdy :( bo to kurcze 80 zl zdzieraja

    niech mi ktos odpowie, plissss

    Pozdrawiam,
    zrozpaczona BURSZTYNKA