  • Data: 2006-05-29 22:47:36
    Temat: Re: wątpliwości - zatrudnienie obecne i poprzednie
    Od: "eldo" <mirek@poczta_wytnijto_streamcn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
    wiadomości news:e5ft0r$365$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:e5fq1j$98h$1@nemesis.news.tpi.pl Aicha
    > <b...@m...pl> pisze:

    jak wspomniałem, od półtorej miesiąca nie mogę wyegzekwowac świadectwa
    pracy, zbywa sie mnie z kwitkiem, sprawa wyglądała w ten sposób, że po
    kłótni i dojściu do porozumienia, że się rozstajemy zostałem zobowiązany o
    przeszkolenie nowego pracownika na moje miejsce. Trwało to dwa tygodnie. Po
    tym okresie wspólnie zostało ustalone, że kończe pracę. I od tamtej pory nie
    mogę wyegzoekwowac świadectwa pracy. Dla Ciebie dalej to jest porzucenie?

    pzdr