  • Data: 2006-05-30 11:28:50
    Temat: Re: wątpliwości - zatrudnienie obecne i poprzednie
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):

    > No to w takim razie rozwiązanie za porozumieniem na piśmie musiałeś widzieć
    > tysiące, a może dziesiątki tysięcy razy. Z uwagi na czas potrzebny do
    > naocznego zaobserwowania takiej ilości pisemnych porozumień można zacząć
    > podejrzewać, że

    No i co z tego wynika że widziałem również bardzo dużo porozumień w
    formie pisemnej? Nic.

    > Czemu co innego? Kodeks pracy nie różnicuje pracowników na "zwykłych" i
    > megalomanów.

    Dlatego że pomyślałbym nie tylko o skuteczności, lecz również o
    kwestiach dowodowych i jeszcze innych paru kwestiach.
    Co jednak nie zmienia faktu, że ustne porozumienie jest tak samo ważne
    jak i pisemne.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam