  • Data: 2006-05-30 11:17:59
    Temat: Re: wątpliwości - zatrudnienie obecne i poprzednie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e5gh3q$71m$2@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Oczywiście że widziałem i to setki razy.
    No to w takim razie rozwiązanie za porozumieniem na piśmie musiałeś widzieć
    tysiące, a może dziesiątki tysięcy razy. Z uwagi na czas potrzebny do
    naocznego zaobserwowania takiej ilości pisemnych porozumień można zacząć
    podejrzewać, że

    > To co ja bym zrobił to co innego. Nie wszyscy mają taką wiedzę, jak ja.
    Czemu co innego? Kodeks pracy nie różnicuje pracowników na "zwykłych" i
    megalomanów.
    Ktoś nieobeznany z prawem pracy powinien dopilnować formy pisemnej aby nie
    narażać się na kłopoty, o których istocie może nie mieć pojęcia ale wie, że
    mogą go dotknąć.
    Człowiek nieco w prawie pracy otrzaskany dopilnuje formy pisemnej aby
    uniknąć kłopotów, w dodatku wiedząc jakich. To chyba jedyna możliwa różnica,
    reszta to to samo.

    Jotte