  • Data: 2020-07-09 16:51:19
    Temat: Re: warunkowo umorzyli
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f071179$0$520$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2020-07-09 o 14:38, Olin pisze:

    >Nie rozumiem. Zatem pojazdy nie były pojazdami uprzywilejowanymi,
    >wymusili na nim pierwszeństwo, a mimo to to on naruszył przepisy?

    Bo zle myslisz.
    Nie wymusily, tylko on pierwszemu ustapil.

    A skoro byly nieuprzywilejowane, to nie musial ustepowac, tylko
    najwyrazniej zatrzymal sie bez powodu.
    A skoro sie zatrzymal z wlasnej woli, to przy ruszaniu właczal sie do
    ruchu, wiec powinien ustapic pierwszenstwa drugiemu pojazdowi :-)

    A poza tym to moze bardzo dobry wyrok - na przyszlosc mlodzian zwroci
    wieksza uwage czy nie jedzie kolumna uprzywilejowana, i na drogach
    bedzie bezpieczniej ... dal SOP :-)

    J.