  • Data: 2020-07-09 18:10:03
    Temat: Re: warunkowo umorzyli
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-07-09 o 16:51, J.F. pisze:
    > A skoro sie zatrzymal z wlasnej woli, to przy ruszaniu właczal sie do
    > ruchu, wiec powinien ustapic pierwszenstwa drugiemu pojazdowi

    Nawet gdyby się nie zatrzymał, to ma obowiązek gdy skręca w lewo
    spojrzeć w lusterko czy ktoś go nie wyprzedza.

    Identyczna sytuacja była na mojej ulicy. Sąsiad skręcał w lewo z ulicy z
    pierwszeństwem w ulicę podporządkowaną. Ktoś wleciał mu w jego lewe drzwi.

    Na początku wszystkim wydawało się, że to wina tego co wyprzedzał. Ale
    nieeeeee :-)
    Policjant pyta sąsiada czy przed skrętem spojrzał w lusterko. Każda
    odpowiedź zła.
    Jeżeli nie, to źle bo powinien, jeżeli tak to powinien widzieć, że go
    wyprzedza.
    Wina wspólna!

    Robert