  • Data: 2020-07-09 18:44:20
    Temat: Re: warunkowo umorzyli
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.07.2020 o 16:54, J.F. pisze:

    > Dlaczego - uznal ze 2000 bedzie wlasciwa kara, a nie 200 tys ...

    Dlatego, że te 200 tys to nie kara tylko zwrot kosztów.

    Swoją drogą - skąd takie koszty? No i niewątpliwie narusza to równość
    wobec prawa. Skoro okazuje się, że większość ludzi na sąd po prostu nie
    stać. W teorii sądy powinny być "darmowe", czyli z podatków. Wiem -
    pieniactwo by było, ale dlaczego masz płacić państwu dolę od tego, żeby
    wyegzekwowało twoje słuszne prawo? Tak działa zdaje się mafia;)

    --
    Shrek