    From: "bella" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uzyskanie zezwolenia na prace i obywatelstwa
    Date: Wed, 23 Jun 2004 17:53:36 +0200

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...e-wro.pl> napisał w wiadomości
    news:cbbtje$1ea$1@sol.pop.e-wro.pl...
    > Wydaje mi sie ze chyba musi miec udukomentowany pobyt w polsce przez min 5
    > lat aby miec obywatelstwo, a slub tutaj chyba nic nei zmienia.Ale nie
    jestem
    > pewien do konca.
    > Pozdrawiam
    > Użytkownik <i...@i...pl> napisał w wiadomości
    > obywatelstwo.
    > mógł

    nie prawda. jesli cudzoziemiec bierze ślub z obywatelem polskim czas
    oczekiwania na uzyskanie KARTY STAŁEGO POBYTU wynosi 3 lata, dopiero po
    uzyskaniu takiej karty może ubiegać się (po spełnieniu szeregu warunków) o
    obywatelstwo polskie. zezwolenia na pracę obecnie nie potrzebuje, jeśli
    weźmie ślub.