    From: Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uzycie broni - czy mial prawo - dlugie
    Date: Thu, 24 Jan 2002 11:39:51 +0100

    Maciek Leszczynski wrote:

    > jezeli ktos mnie skarze za swobodne puszczanie psa to teoretycznie moge sie powolac
    na prawo
    > miedzynarodowe,
    > bo w Polsce nie ma wydzielonych miejsc dla psow.
    > a'propos: w tym lesie trudno o psa na smyczy (nikt tego przepisu nie przestrzega).

    Ale wlasnie w lesie nie powinno sie tym bardziej spuszczac psa. Masz
    gwarancje, ze jak mu zajac przeleci przed nosem, to on go nie skłusuje ?

    > ten koles pozniej sie tlumaczyl ze nie mielismy psa na smyczy tyle tylko ze on tez
    nie. chcial nas nawet
    > oskarzac o to ze chodzimy z psem bez smyczy. ciekawy jest tez fakt ze po incydencie
    my swojego wzielismy
    > na smycz a ten 'burak' nie mimo naszych prosb - jego pies co chwila zblizal sie do
    naszego. jak
    > wytlumaczyc jego zachowanie?

    To to fakt. Ty moim zdaniem miales wieksze prawo sie burzyc niz on. No
    ale pomimo wszystko nie powinienes byl chodzic bez smyczy.

    Mialem kiedys rottweilerke. Spuszczalem ja czasem na lace bez smyczy,
    ale zawsze wtedy w kagancu a i to jedynie kiedy nie bylo ludzi wokolo
    (wiedzialem, ze ludzie sie boja duzych psow). Widzac, ze zbliza sie ktos
    trzymalem pas za obroze, albo zapinalem smycz. A w lesie... no coz.
    Przyznaje ze czasem spuszczalem. Ale tylko do momentu kiedy kiedys mi
    pogonila za dzikiem. Ledwie co ja odwolalem.

    > moj merda caly czas - az mnie to wkurza ;-)

    Moj tez :) Teraz mamy Westiego :) Taki maly kanapowiec, ale terrier
    czyli wielki pies w malym cialku :)
    Merda jakby mial nakrecany ogon a piesczoch taki, ze hej :)

    --
    Janusz 'Kali' Kaliszczak........mailto:k...@w...pl mailto:k...@w...pl