  • Data: 2002-01-24 12:26:30
    Temat: Re: uzycie broni - czy mial prawo - dlugie
    Od: "Maciek Leszczynski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oby obie strony wyciągnęły z tego właściwe wnioski zarówno co do
    > stosowania smyczy jak i noszenia broni w lesie.

    dzieki za rzeczowa odpowiedz.
    pozostaje fakt grozenia uzyciem bronia (strzelaniem w kolana) jakies 2 min po
    zajsciu. cala sytuacje
    puscilbym w niepamiec jednak pewien zgrzyt pozostaje i IMO to bylo grozenie (mimo ze
    bron juz sie nie
    pojawila. gdybym wiedzial ze nie pojde na policje to na takie grozby zaregowalbym
    inaczej nie mowiac o
    tym ze zona boi sie teraz wchodzic do lasu...
    dla mnie to psychol ktory powinien miec zakaz noszenia broni.