  • Data: 2002-01-25 02:09:30
    Temat: RE: uzycie broni - czy mial prawo - dlugie
    Od: p...@w...pl (Marek Janczur) szukaj wiadomości tego autora

    From: o...@n...pl
    [mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Leszek Nie
    Sent: Thursday, January 24, 2002 7:32 PM
    To: p...@n...pl
    Subject: Re: uzycie broni - czy mial prawo - dlugie

    w artykule "Maciek Leszczynski" <m...@w...pl> napisa\u0142:

    >dzieki za rzeczowa odpowiedz.
    >pozostaje fakt grozenia uzyciem bronia (strzelaniem w kolana) jakies 2
    >min po zajsciu. cala sytuacje
    >puscilbym w niepamiec jednak pewien zgrzyt pozostaje i IMO to bylo
    >grozenie (mimo ze bron juz sie nie
    >pojawila. gdybym wiedzial ze nie pojde na policje to na takie grozby
    >zaregowalbym inaczej nie mowiac o
    >tym ze zona boi sie teraz wchodzic do lasu...
    >dla mnie to psychol ktory powinien miec zakaz noszenia broni.

    Strach to byl juz wczesniej, z powodu pieskow wlasnie. Zeszlego lata ledwo obronilem
    corke przed pogryzieniem w lesie (galezia). Wlasciciele stali 20 m obok i z rzadka
    wolali na pieska (ktory NAPEWNO NIGDY nie gryzie a zarcie przyjmuje dozylnie co?).
    Amstaff w lesie bez smyczy. Zycze Ci napotkac w lesie gajowego z dubeltowka, ktory
    skorzysta z prawa do odstrzalu...

    Wszystkie gowienka na chodnikach wokolo sa swiadectwem kultury wlascicieli psow.

    Leszek Nie

    Cześć,
    Jasne !!! A najlepszym rozwiązaniem tej sytuacji - która jest tak BTW prośbą o pomoc
    i poradę, ale to mało ważne - było by albo rozwalić Maćka w lesie strzałem w łeb (bo
    przecież każdy amstaff pożera żywcem chrześcijańskie dzieci) albo też publicznie
    wykastrować wszystkich właściwieli psów, którzy pozwalają na to, by ich psy brudziły
    na chodnikach, nie?
    Ach, ta nasza życzliwość i tolerancja, otwartość i chęć niesienia pomocy czy służeniu
    poradą w potrzebie!!!
    I to odpowiadanie na temat!
    Serce rośnie.
    Z poważaniem