  • Data: 2002-01-24 10:16:03
    Temat: Re: uzycie broni - czy mial prawo - dlugie
    Od: "Maciek Leszczynski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiadomo... dobrze ulozonemu mozna ufac. ale prawo to prawo.
    > Na smyczy musi byc, obojetnie czy ulozony czy nie.

    jezeli ktos mnie skarze za swobodne puszczanie psa to teoretycznie moge sie powolac
    na prawo
    miedzynarodowe,
    bo w Polsce nie ma wydzielonych miejsc dla psow.
    a'propos: w tym lesie trudno o psa na smyczy (nikt tego przepisu nie przestrzega).
    ten koles pozniej sie tlumaczyl ze nie mielismy psa na smyczy tyle tylko ze on tez
    nie. chcial nas nawet
    oskarzac o to ze chodzimy z psem bez smyczy. ciekawy jest tez fakt ze po incydencie
    my swojego wzielismy
    na smycz a ten 'burak' nie mimo naszych prosb - jego pies co chwila zblizal sie do
    naszego. jak
    wytlumaczyc jego zachowanie?

    > "Za pieniądze kupisz dobrego psa, ale nie kupisz za nie merdania jego
    > ogona."

    moj merda caly czas - az mnie to wkurza ;-)